En bostad till

Nu har vi fått nycklarna till lägenheten som vi har skaffat i Staden. Börjar så smått flytta in, men det stora flyttlasset går inte förrän på tisdag.
 
Huvudsakligen kommer jag och min (vuxna) dotter bo där. Vi är som Humle & Dumle, Knoll & Tott eller vilket annat radarpar som helst. Kanske är vi mest som de två gamla gubbarna på balkongen i The Muppet Show...
 
Maken kommer att ha sin bas i vårt hus i Byn.
 
Matmässigt kommer skillnaden bliatt det blir väldigt mycket grönsaker hemma, men inget godis och inga kakor. Inga halvfabrikat. Förutom typ kokosmjölk på burk. 
 
Ska bli spännande att se på vilket sätt det sätter sina spår på hälsan. Och om drygt en vecka kör jag igång en månad på gymmet. Tecknar bara en månad till att börja med, eftersom jag förhoppningsvis kommer att tillbringa större delen av december och januari i Kamerun. (Får besked i nästa vecka huruvida det blir någon resa eller inte. Jag tar ut glädjen i förskott. Bra. Då får jag garanterat vara glad någon gång iaf) :-)
 
 
 
 

Kommentera här: