Bästa apparna?

 
 
I dagarna byter jag ut min gamla Sony Ericsson mot en Iphone5. Så nu ska jag göra annat än att ringa och messa med mobilen.
 
Nu behöver jag er hjälp med att hitta de bästa apparna! Träning och kost så klart! Men också om allt annat som är praktiskt och roligt i vardagen - resor, tidtabeller, foto och tusen andra saker som jag ännu inte vet att jag saknar i mitt liv...
 
Mest angelägen är jag att hitta en App som hjälper mig att (börja) löpträna, som klarar att hjälpa mig att hålla reda på: "spring lätt i 3 minuter, gå rakt i 5 minuter, spring i 12 minuter". Typ. Alltså som talar
 
om för mig när det är dags att växla från det ena till det andra utan att jag behöver titta på klockan och hålla reda på tiden själv.
 
1 lillavild:

skriven

Jag gillar ShapeUp och SportsTracker. Matpriskollen är jättepraktisk. List! är skitbra för såna som mig som älskar att göra listor på allt, från vad man ska göra, vad som ska handlas till vad som ska packas. Handla mat är en annan app jag använder jättemycket, min matlista. Så fort jag kommer på nåt så skriver jag in det.

Svar: Tack! ShapeUp, SportsTracker och List! hamnar genast på min lista. Och ja, jag är också en sån som gör listor på det mesta. Handla mat låter också bra, fårmdock se om den kan funka rent praktiskt när vi är flera i familjen som vanligtvis skriver upp det som behöver handlas på en vanlig papperslista...
Marita

Kommentera här: