Att planera måltider. Eller inte.

Idag är det en sån där dag då jag inte planerat ett smack vad jag ska äta. Och så blir det därefter. Hittills ser det ut så här:
  • Frukost kl 6: 3 skivor flatbröd med rökt skinka. (Gott, mättande både för stunden och i längden.)
  • Mellanmål kl 9.30: En näve blandade naturella nötter. 
Och fram till kl 18, då jag kommit hem från jobbet, kommer jag nog att äta (för det är vad jag råkar ha tillgång till):
  • 2 Alévo proteinbar
  • 3 hg keso
Det ser ut som att jag behöver äta en frukt och massor av grönsaker ikväll.
 
 
 
1 Maria - gastric sleeve opererad:

skriven

Det kan bli sådär när man inte planerar, men nån dag gör ju inget!

2 Cecilia:

skriven

Hej! Jag är redan tillbaka i bloggvärlden igen. Välkommen till min nya blogg på: http://thereallifeofcecilia.wordpress.com

Kommentera här: