Piggare

Sen lång tid tillbaka har jag varit fruktansvärt trött, sovit upp till tolv timmar per dygn. Det är ganska opraktiskt, hinner ju inte med så mycket om dagarna, det är ju en halvtidstjänst som går åt till det extra sovandet. 
 
De senaste dagarna har jag emellertid varit piggare. Fasligt trött på kvällarna och somnar tidigt, men vaknar alert  tidigt om morgnarna. så skönt!
 
Vet inte om det beror på viktnedgången, kanske gör det det. Dels att jag har färre kilon att släpa runt på (det måste ju har varit tröttande), dels att jag har minskat både astma och blodtrycksmedicineringen ganska rejält. 
 
Det känns som att mitt gamla jag börjar hitta fram till livet igen!
1 Maria - gastric sleeve opererad:

skriven

Åh va skönt! Grattis till alla steg mot ett lättare liv :)

Svar: : ) Tack! Ja, det är en befrielse!
Marita

Kommentera här: