Inget gym idag!

Jag tänker inte start upp ett gymkort idag! Varför inte? För att jag fick ont i faten på min runt-sjön-promenad i morse. Varför det? För att jag inte hade något pelott-bilat i skon. Varför inte? För att skon var så väl uppbyggd att jag trodde att det inte skulle behövas. Men gymma på gym kan man väl göra ändå? Nej, det kan jag inte. För att jag ska lära mig att gå på löpband, och det är jag så inställd på att jag inte kan tänka mig att gå till gymmet utan att få gå på löpbandet. Och det gör jag inte förrän jag har fixat ett inlägg eller ny sula till mina träningsskor. Det måste jag. För jag vill inte få så ont i foten att det tar flera veckor innan jag kan gå riktigt på den igen. Been there, done that.
 
Jag fixar det redan idag. Antagligen.
1 Marita:

skriven

FOTEN! Ont i foten. Men säkert skulle jag kunna ha ont i faten också, skulle inte förvåna mig särskilt mycket.

Kommentera här: